SERVICE

Societatea Sharolt Group asigura service, garantie si post garantie pentru intreaga gama de echipamente de birou. In acest moment service-ul este asigurat atat in Craiova cat si pentru judetele Olt , Gorj, Valcea si Mehedinti.

ECHIPAMENTE AFLATE IN SERVICE

Copiatoare digitale si multifunctionale format A4 si A3
Copiatoare, plottere si multifunctionale format A0 sau A1
Calculatoare, retele de calculatoare
Diverse ehipamente de birou: calculatoare de birou, faxuri, imprimante, sisteme de calcul Echipamente de telecomunicatii
Sisteme profesionale multimedia - videoproiectoare
Echipamente bancare de numarat si verificat bancnote
Echipamente de aer conditionat
Retele de calculatoare
Servicile asigurate se realizeaza in functie de optiunea clientilor astfel :

CONTRACT DE SERVICE IN REGIM DE ABONAMENT

Tariful acestui tip de contract cuprinde :
Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
Manopera aferenta remedierii sau inlocuirii unor materiale consumabile sau piese de schimb cu caracter consumabil.
UNA revizie tehnica lunara a echipamentelor pentru asigurarea functionarii in parametrii optimi si preintampinarea problemelor in functionare.
Un numar nelimitat de solicitari ( sesizari).
Timp de raspuns la solicitare de maxim 4 ore in Craiova si 24 ore in afara municipiului Craiova.
Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil nu este inclus in tariful lunar si se factureaza separat.

CONTRACT DE SERVICE TOTAL - FULL SERVICE

Prin acest contract se asigura toate componentele necesare activitatii de printare/copiere cu exceptia hartiei
Asisten a tehnica si service la sediul Beneficiarului.
Asigurarea tuturor materialelor consumabile necesare echipamentelor de copiere/printare - toner, developer, cilindru, kit-uri de intretinere etc.
Asigurarea inlocuirii oricaror piese de schimb sau subansamble care se defecteaza sau care sunt recomandate de catre producator pentru inlocuire periodica.
Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
Tariful pe care beneficiarul il plateste pentru fiecare copie / print executat pe echipament se calculeaza in functie de echipamentul care face obiectul contractului de Full service.
Timpul de raspuns la solicitare de maxim 4 ore in Craiova si 24 ore in afara municipiului Craiova

CONTRACT OCAZIONAL DE ASISTENTA TEHNICA

Acest tip de contract cuprinde :
Asistenta  tehnica si service la sediul Beneficiarului la cererea acestuia.
Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
Timpul de raspuns la solicitare de maxim 8 de ore in Craiova si 48 de ore in afara municipiului Craiova.
Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil se factureaza separat

ASISTENTA TEHNICA LA CERERE

Pentru societatile care inca nu au incheiat un contract de service cu noi asiguram contra cost service de specialitate.